понедељак, 26. јануар 2015.

Roman-Izdrži do kraja-2. deo

Celu noć nisam spavala,razmišljala sam o tome da bi najbolje bilo da sutra ne idem u školu,ali moja mama ne brine ni o čemu drugom,SAMO O NAŠEM ŠKOLOVANJU,jer želi da ja i Majkl i ja budemo ADVOKATI!!!!!!!!!! Zamislite samo,to je najgori posao za koji sam IKADA čula!!!!I tako...ja ustala,sva mrzovoljna i mama me je pitala zbog čega je taj izraz na mom licu,rekla sam joj da nisam dobro spavala(što nije tačno,svi znaju da je to zbog onog profesora...hm,moram pitati Teju kako se zove).Čim sam pojela sendvič,odmah sam otrčala do Tejine kuće,naravno,morala sam da je budim,nikada nisam videla veću spavalicu od nje...Pa dok se ona spremila....Pa dok je nalakirala nokte,našminkala se,obula....Ja sam joj rekla:,,Požuri Teja,zakasnićemo!!!''Odgovorila mi je:,,Dobro,ionako ne znamo šta imamo 1. čas,menjali su nam raspored''. Dežurni učenik nas je pitao koji smo razred. ,,Sedmi dva'',odgovorile smo k'o iz topa.,,Pa drage moje'',rekao nam je,,vaš razred ima čas kod nastavnika fizičkog''.Oblio me je znoj,koji ne može biti ledeniji! Salom je grmeo glas nastavnika koji je na praksi(vama verovatno poznatiji kao student),svi su gledali u nas,i skontale smo da se dere(pa to se ni ne moze nazvati dere,vec urla) na nas.,,Vas dve gospodjice,zašto kasnite?''
,,Pa ovaj...mi..ja sam čekala moju drugaricu Teju da se spremi,uspavala se''.,,Je li,uspavala se'',rekao je,,pa sada ćete obe imati neopravdan čas''.Produžile smo i sele na klupu u svlačionici drsko mi je rekla:,,Baš ne umeš da lažeš,mogla si reći da sam bila kod doktora!!!'' Samo sam spustila glavu(mrzim kada me neko kritikuje).Došao je nastavnik fizičkog(pravi nastavnik,ne student) i rekao je da ima obaveštenje za nas.Rejčel se,kao i uvek guralča da stane do nastavnika,da što bolje čuje.Počeo je da čita:,,Sledeće nedelje će biti takmičenje u trčanju za devojčice,nastavnik treba da odabere devojčice,tako što će izbacivati svaki put po jednu,dok ne ostane samo jedna,NAJBOLJA,a svi znaju da je to Rejčel,a Kler odmah posle nje.Kada je zvonilo Rejčel je došla kod mene i rekla mi je:,,Bolje bi bilo da odustaneš,ionako ću te pobediti,hahahahaha!'' Podlo se smejala.Rejčel je imala dve drugarice sa kojima je bila stalno,one su bile kao i ona:podle,bezobrazne i ,,gospodjice savršene''.Jedino me je radovalo to što je petak,i što će sutra tetka doći po mene da idemo na plažu.Inače moja tetka je savršena žena otprilike kao Kim Kardashian,ona je mojoj mami rodjena sestra.Jedino mi je čudno što sa svojim telom nije pridobila nekog momka.Baš čudno.




P.S.Ko ne zna kako izgleda Kim Kardashian(ona je inače moj uzor) evo slikeeeeee!

                                         KOMENTARIŠITE!!!  



Нема коментара:

Постави коментар